donderdag 3 mei 2012

Verjaardag

Hallo, daar ben ik weer! Wat een drukke week! Eerst mijn verjaardag. Het was een geslaagde dag. Zoonlief had wat moeite met het feest, maar verzuchtte 's avonds in zijn bedje: en morgen wil ik weer zo'n feest! Ik ben heel erg verwend met bezoek, kaarten en heel veel cadeau's. Het heeft me heel erg goed gedaan. Was ik vorige week best in mineur door wat er allemaal in ons leven speelt, mijn verjaardag was een welkome opkikker. Enige domper was dat twee zussen en mijn vader ruzie maakten en vervolgens voortijdig boos het feestje verlieten. Eigenlijk te kinderachtig om er woorden aan vuil te maken, maar hey, het was mijn feestje! En het is dan beroerd als er mensen zijn die de sfeer verpesten. Ach ja. Gelukkig had ik 's avonds mijn ladies night en die was zeer geslaagd. Wat een gekakel en gezelligheid! Heerlijk gefondued met chocola en vers fruit! Wat een zegeningen als je dan concludeert dat je heel veel lieve, hartelijke vriendinnen hebt! Een warm bad, zo voelde het. Op Koninginnedag even naar de kleedjesmarkt hier in de wijk en de rest van de dag in de tuin, want ik had zoveel planten gekregen! Het wordt steeds voller in onze nieuwe tuin en dat is heerlijk! Wel pecht dat de poes van de buren mijn pas ingezaaide wortelbed helemaal omgespit heeft. Helaas, kan ik overnieuw beginnen. En ze kwamen net op! Iemand nog tips tegen katten in de (moes)tuin? Ik kan niet wachten tot half mei, mijn vensterbank puilt uit van de courgetteplanten, komkommerplanten, de tomaten doen het nog niet zo heel goed, maar wat lijkt het me leuk om alles naar buiten te verplaatsen! Ik ben heel benieuwd, het wordt de eerste keer dat ik op de volle grond groente en fruit ga kweken. Tot vorig jaar woonden we in een appartement, waarbij we het hele balkon volbouwden, maar dat is toch anders! We gaan het meemaken. Ik geniet nu van een dagje vrij, na twee intensieve werkdagen. Mijn moeder bracht een oude zinken wastobbe mee, die ga ik vullen met grond en veldsla. Leuk karweitje voor vanmiddag.

1 opmerking:

  1. Er is een grote vreugde in mijn hart, net als een rivier, ik weet niet wat te doen of zeggen dat het genoeg is om Doctor Ororo bedanken voor het instellen van mijn vriend terug naar mij zal zijn. Mijn vriend vertelde me dat het voorbij was en weglopen zonder redenen waarom hij een pauze wilt, ik was in verwarring en wist niet wat te doen, maar op 4 oktober 2016 zag ik verschillende prachtige getuigenis op het internet van mensen die Doctor Ororo heeft hielp met zijn ban, dus ik onmiddellijk contact opgenomen met de arts Ororo en legde mijn probleem te him.It was geweldig en verrassend dat 14 uur na de ban werd geworpen mijn vriend belde me en smeekte me om hem te vergeven en te accepteren hem terug, ik dacht dat het was een grap, maar 15 minuten later kwam hij naar mijn huis en viel op zijn knieĆ«n vraagt ​​me om hem terug te nemen die ik meteen deed. Ik getuigen op dit forum alleen maar om mensen te laten weten dat Doctor Ororo is echt en oprecht. contact met hem voor hulp via e-mail: (doctorororospelltemple@outlook.com) of website: (http://doctorazuaworldofpowerfulspell.webs.com) of via Whats App: (+2348068784784)

    BeantwoordenVerwijderen