zondag 13 mei 2012

Moederdag

Vandaag is het moederdag! Nooit gedacht dat ik deze dag nog eens zou vieren. We hebben vijf jaren op zoonlief moeten wachten, dat is iets wat ik nooit mee vergeet. Daarom gaan vandaag mijn gedachten en gebeden ook uit naar alle vrouwen die geen moeder zijn, maar dat wel zo graag zouden willen zijn. Woorden hebben vaak zo weinig inhoud voor de pijn die het doet. Er wordt soms ook zo makkelijk aan voorbij gegaan. Ik herken de pijn nog wel, maar ik mocht moeder worden. Een groot geschenk. Een enorme zegening. Genieten is het als zo'n lief kereltje met een grote smile een krassen tekening aan komt bieden alsof het een Rembrandt is! Ik hoef geen cadeau's, liever heb ik een dag met elkaar waarin ik een beetje verwend wordt. Maar manlief verraste me met een boek! Schreef ik pas al over het schilderij van Christa Rosier, vandaag kreeg ik haar boek 'Lijden in Gods hand'. Een heel bijzonder boek over lijden in haar leven en haar relatie met God. Wat leefde zij met Hem! Een aanrader! Zowel het leven met Hem, als het boek.... ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten