vrijdag 27 april 2012

Druk druk

Deze week verloopt wat hectisch. Dit weekend hoop ik mijn verjaardag te vieren, dus er is een hoop te doen! Ik probeer zoveel mogelijk zelf te maken, zodat er geen chemische toevoegingen of iets dergelijks in mijn gebak en hapjes zitten. Puur natuur, daar hou ik van! Het wordt een cupcakefestijn, dus vandaag heb ik 4 soorten gebakken. Gewone citroen-vanille muffins, cappuccino-chocolade muffins, browniemuffins en bosbessenmuffins. Mmmm!!! Zoonlief stond te smullen bij het aanrecht van alle uit te likken bakjes! Verder ga ik aan hapjes wat bladerdeegrollen met pesto maken, cherrytomaatjes met mozarella en basilicum, worstjes in bladerdeeg en zalmwraps. Niet te moeilijk, maar wel lekker. Omdat familie van ver komt, blijven zij ook eten, dus heb ik wat soepjes staan in de hooimadame. Al eens gehoord van de hooimadame? Ideaal! Eigenlijk net zoiets als een hooikist, maar deze variant ziet eruit als een theemuts. Ik kook de soep een half uurtje en zet hem daarna een nachtje in de hooimadame! Heerlijk doortrokken soep heb je dan, zeker als er een bot in zit. Echt een aanrader! 's Avonds komen er alleen dames op mijn partijtje. Had ik zomaar eens zin in dit jaar. Daarvoor heb ik een chocolade fondue bedacht. Ik mocht van een vriendin van een vriendin een chocoladefontein lenen! Lief hé! Zomaar weer een blessing. Ik wens jullie allemaal een fijn weekend, en een droge,zonnige Koninginnedag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten