dinsdag 17 april 2012

Dagelijks leven

Om wat nader met elkaar kennis te maken, zal ik je een kijkje geven in deze week. Afgelopen vrijdag kreeg ik het heerlijke bericht dat vriendin W. eindelijk bevallen was! Dit weekend druk geweest met cadeautjes te kopen voor de kleine man. Zoonlief wilde dolgraag iets geven van T.homas de T.rein of B.de B.ouwer, want dat komt vooral voor in zijn leefwereld....hij is 2,5... Maar toch gezwicht voor een leuke speelgoedbal en o zo schattige babykleertjes. Lekker fel gekleurd en onbegrijpelijk klein! Zondag naar de kerk geweest, en gekookt en gebakken voor dezelfde vriendin. En gisteren was het dan eindelijk zo ver, op naar het westen van het land waar vriendin woont. Zoonlief was helemaal weg van de baby, kon het over niets anders hebben! En zelf vind ik het ook altijd heerlijk, die kleintjes. Ik kan me blijven verbazen over hoe alles kan werken bij zo'n prachtig schepsel. Daarna nog even heerlijk uitgewaaid aan het strand. Letterlijk! Zoonlief zei al snel: mama, ik wil weer naar huis! Maar altijd weer heerlijk om de zee te zien.
Vandaag aan het werk, zoonlief naar de kindjes. Ik hoef niet te koken, want zondag heb ik al voorgekookt. Handig! Morgen een rustig dagje, nog eens op pad voor een geschikt verjaardagscadeau...volgende week is het weer zover, ik mag dan weer een jaar ouder worden! Manlief is momenteel thuis, burn-out en wel, maar daarover later meer.
Donderdag weer een werkdag en vrijdag komt schoonzus lunchen en hebben we 's avonds de laatste keer jeugdclub, waar we beiden leidinggevende van zijn. Zaterdag een dagje tuinieren en 's avonds naar het concert van Michael W. Smith! Heb ik nu al zin in! Verder staat er niet veel op ons programma, door energielek bij manlief komt er wat meer op mijn schouders neer, dus doe ik het ook wat rustig aan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten