donderdag 22 november 2012

10000

Tja en dan op zo'n mooie, zonnige dag als vandaag heb ik ineens de 10.000e bezoeker op dit blog! In mei begonnen, dus in een half jaartje tijd. Dat is toch wel bijzonder! Ik ben er stil van. Vergeleken met andere blogs zal dit wel niet zoveel zijn. Bij andere blogs merk ik ook veel meer 'leden' op dan bij mij. Dat zal wel komen door het gevoelige onderwerp waar ik over schrijf, want bezoekers heb ik genoeg! Maar het maakt mij niet uit, je bent welkom om ongezien rond te neuzen of als lid. Geen onderscheid de persoons hier!

Vandaag is het ook tien jaar geleden dat manlief en ik een relatie kregen. Ik kan met het nog goed heugen! Na maanden om elkaar heen draaien, was het dan eindelijk zover, op het Scheveningse strand! Wat een spannende tijd was dat! We waren nog student, in de afstudeerfase, dus zeeën van tijd om aan elkaar te besteden! Telefoongesprekken tot diep in de nacht, kaartjes onder je kussen vinden, brieven sturen, ja wij waren toen nog ouderwets, want geen internet in onze studentenhuizen...
Vanavond maken we er een gezellig avondje van met zoonlief en dit weekend brengen we een paar dagen samen door in Haarlem. Zoonlief gaat dan naar vrienden en kijkt daar al verlangend naar uit!

1 opmerking:

  1. Geniet van het avondje zoon en zeer zeker van een paar daagjes samen zijn.

    hart. groet van Hilda

    BeantwoordenVerwijderen