maandag 13 augustus 2012

Bezige bij

Wat kan een mens druk zijn! We zijn begonnen met het schilderen van de buitenboel. Een heel karwei! Schuren, gronden, schuren, gronden, lakken, schuren, lakken! Manlief is van het schuren, ik ben van het schilderen. Een prima combi!

In de tuin gaat het ook wel aardig. De komkommerplant heeft met zijn laatste krachten een heuse komkommer geproduceerd en heeft een heus, augurkachtige vrucht voortgebracht om daarna het loodje te leggen. De courgette is echt alleen maar goed voor blad en bloemen, iets anders gebeurt er niet. De broccoli groeit lustig, evenals de aardbeitjes, de worteltjes en de snijbiet.

Manlief heeft vorige week eindelijk een gesprek gehad bij de GGZ. Uitslag: geen ADD, zoals mogelijk was doordat familieleden dit ook hebben, maar een matige depressie waarbij medicatie nodig is en therapie omdat manlief persoonlijkheidstrekken heeft die kunnen leiden tot depressie.
Manlief is blij dat het niet zoiets definitiefs is als ADD, hoewel ik zelf wel denk dat hij met die persoonlijkheidstrekken ook behoorlijk levenslang heeft...maar laat ik het van de positieve kant bekijken, we weten niet wat de medicatie en de therapie gaan doen. Ik bid dat het gezegend wordt, want het zou heerlijk zijn als ik weer een stukje van mijn oude lief zou kunnen meemaken.

2 opmerkingen:

  1. Succes mer her schilderen,het weer is er geschikt voor.
    Moed en kracht toegewenst,maar gebed vermag veel meer.

    groet van Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste Hilda,

    Dank voor je meeleven en gebed! En je bemoediging steeds weer.

    Liefs,
    Grace

    BeantwoordenVerwijderen