donderdag 2 januari 2014

2014

Wat ik wens voor 2014

- vrede voor Syrië, Libanon en het verdere Midden-Oosten
- rust in ons gezin
- géén terugvallen van manlief
- meer liefde tussen ons
- onze kinderen verder opgroeien en ontwikkelen
- het lukt om te bezuinigen, door ouderschapsverlof doen we het met de helft minder
- we onze baan behouden
- we de gemeente vinden die bij ons past en daar onze plek vinden
- we goed afscheid kunnen nemen van onze oude gemeente
- we er zijn voor anderen, dichtbij en veraf
- we 89% van de tijd op tijd naar bed gaan en heerlijk uitgerust zijn ( ik ga gauw!)
- dat ik weer in mijn broeken ga passen
- we dus gezond eten. Weg met de pakjes en zakjes!
- alleen nog verantwoorde chocola eten ( zag ik nou net een 1+1 gratis reclame van AH eigen merk?:(
- geen leuke babykleren meer koop bij Wibra of Prenatal wegens kinderarbeiddinges
- dat we ons niet mengen in roddelende buren en ons daar ook niets van aantrekken
- vrede in ons hart, met ons zelf, met elkaar
- manlief zijn weg vindt in neerslachtigheid en hoe daar mee om te gaan
- ik mijn opleiding afrond
- we leven vanuit geloof en dat steeds meer doen
- we heel veel samen zingen
- we een enorm mooi, lange zomer hebben, ergens van maart tot november ofzo :)
- we investeren in vriendschappen en zij in ons
- we samen huilen als dat nodig is
- ik iets korter ga douchen...iets...
- we omgaan met mensen waar we energie van krijgen en niet met mensen die energie van ons vreten
- we actief kunnen zijn binnen Kostbaar Vaatwerk en alles wat op ons pad komt
- we heel veel tomaten zullen oogsten
- en aardbeien van die halve groentetuin vol aardbeienplanten!!! Yeah!!!
- manlief zijn eerste marathon loopt
- we heel veel zullen lachen
- zoonlief zo puur blijft als hij nu is ( ik hou het allermeest van Jezus én Sinterklaas....kan dat mam?)
- we heel veel zonnepaneelenergie verzamelen
- heel veel ijsjes gaan eten bij de Italiaan
- we Gods stem elke dag volgen
- ik blijf sporten in plaats van smoesjes verzinnen om toch niet te gaan.
- kortom, dat het een fantastisch jaar wordt, voor iedereen!

1 opmerking: