woensdag 11 maart 2015

Echte helden

Vandaag werd op Groot Nieuws Radio het lied "Helden"gedraaid. Het lied is heel populair op deze radio. Geen wonder, want het zal veel mensen aanspreken, omdat het gaat over dat het soms niet gaat in het leven, maar dat je dan toch staande kunt blijven. In Gods kracht.

Op Groot Nieuws Radio was er een veiling voor dit lied. Het lied werd pas gespeeld als er €1000 binnen was. Uiteindelijk was er bijna €5000 opgehaald! 
Zullen we afspreken dat je, voor je dit lied luistert/kijkt, je ook een bedrag overmaakt, voor het voortbestaan van Groot Nieuws Radio?

Sms SAMEN 10 (voor 10 euro) of SAMEN 50 (voor 50 euro) naar het nummer 3669

Of maak je gift over naar IBAN rekening NL29RABO0319001008

Doen jullie mee?








Zelf word ik ontzettend vaak bemoedigd door Groot Nieuws Radio. Vooral de muziek, de liederen die ik hoor zijn zo vaak op mij van toepassing, dat ik God al heel vaak gedankt heb voor deze radio. Ik hoop echt dat ze het redden, dat ze nog meer radio kunnen maken!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten