maandag 15 april 2013

Tuin weer

En dit weekend was het dan echt lente. De zon liet zich bij ons niet zo vaak zien, maar dat heeft ons niet verhinderd om flink bezig te zijn in de tuin! Heerlijk!
Eigenlijk zou ik naar de contactdag van Kostbaar Vaatwerk gaan, maar door mijn moeheid en nierproblemen heb ik besloten dit niet te doen. Een wijs besluit, want ik heb weer wat energie opgedaan door fijn met mijn handen bezig te zijn.
De groentetuin is door manlief veranderd in een bak met grond...waardoor we er veel makkelijker bij kunnen. Echt fantastisch, zo'n handige man! Vanmorgen heb ik samen met zoonlief alle aardbeien terug geplant. Tjonge, wat hebben die zich voortgeplant, ik verheug me op het aardbeienseizoen! Voor ik het wist had ik de hele bak volgezaaid met rucola, snijbiet, broccoli, eikenbladsla en boontjes. Oeps...vergeten dat er boven nog 2 vensterbakken met potten staan te wachten met zaaigoed...daar moeten we dan maar weer een ander plaatsje voor zoeken. Gelukkig hebben we de vierkante meter bakken nog.
Via MP hebben we gratis tuinaarde opgehaald en de tuin weer wat aangevuld en opgehoogd. Nieuw graszaad erin, mest erbij, laat maar komen die lente! Wij zijn er klaar voor!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten